- Haberler
- Kültür Sanat
- Menteşe'de Kahramanmaraş Depremi'nin üçüncü yılında 'Unutma Sergisi' açıldı
Menteşe'de Kahramanmaraş Depremi'nin üçüncü yılında 'Unutma Sergisi' açıldı
Kahramanmaraş merkezli depremlerin 3. yıl dönümünde, felaketzedelerin acısını tuvale aktaran eğitmen ressam Ayten Taşpınar'ın 'Unutma' sergisi, depremin yaşandığı saat 04.17'de Menteşe Belediyesi Konakaltı İskender Alper Kültür Merkezi'nde açıldı.
Taşpınar, "Deprem konusu okulda 2-3 derse sıkışıp kalmamalı. Çocuklar bu konuda motive olmalı, görüp anlamalı ve sindirmeli. Dersler dışında da gelip inceleyebilecekleri bir alan olmalı. Önemli olan çocukların bilinç kazanması. Gelecekte bu sergiyi olgunlaştırıp toplumun sahiplenmesini sağlamalıyız" diye konuştu. Sergi, 15 Şubat’a kadar her gün 08.30-17.30 saatleri arasında ziyaret edilebilecek.
-
Kahramanmaraş merkezli deprem
-
3 yıl dönümü
-
felaket
-
eğitmen ressam Ayten Taşpınar
-
Unutma sergisi
-
Menteşe
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor