- Haberler
- Kültür Sanat
- Menteşe'de Kahramanmaraş Depremi'nin üçüncü yılında 'Unutma Sergisi' açıldı
Menteşe'de Kahramanmaraş Depremi'nin üçüncü yılında 'Unutma Sergisi' açıldı
Kahramanmaraş merkezli depremlerin 3. yıl dönümünde, felaketzedelerin acısını tuvale aktaran eğitmen ressam Ayten Taşpınar'ın 'Unutma' sergisi, depremin yaşandığı saat 04.17'de Menteşe Belediyesi Konakaltı İskender Alper Kültür Merkezi'nde açıldı.
Başkan Yardımcısı Ata: “Depreme dirençli bir kent oluşturma çalışmalarımızı sürdürüyoruz”
Menteşe Belediye Başkan Yardımcısı Engin Fırat Ata, açılışta yaptığı konuşmada, depremin üzerinden 3 yıl geçmesine rağmen acıların hala taze olduğunu belirtti. İki hafta önce Hatay'da bulunduğunu ifade eden Ata, deprem sonrası 44 gönüllüyle birlikte bölgede çalışma yürüttüklerini belirterek şunları söyledi:
-
Kahramanmaraş merkezli deprem
-
3 yıl dönümü
-
felaket
-
eğitmen ressam Ayten Taşpınar
-
Unutma sergisi
-
Menteşe
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı