Menteşe'de içme suyu şebeke hatları yenileniyor
MUSKİ Genel Müdürlüğü, Menteşe ilçesi Bayır Mahallesi'nde yer alan Atatürk Caddesi'nde ekonomik ömrünü tamamlaması nedeniyle sık sık arızalara yol açan ve vatandaşların parsellerinden geçtiği için müdahale güçlüğü yaşatan bin metrelik içme suyu şebeke hattını kamusal alana alarak yeniledi.
Menteşe ilçesi Bayır Mahallesi Atatürk Caddesi’nde, zamanla yıpranarak ekonomik ömrünü tamamlayan ve sık arızalara neden olan bin metre uzunluğundaki içme suyu hattı yenilendi. Vatandaş arazilerinden geçen mevcut hat nedeniyle yaşanan arızalar hem iş gücü kaybına yol açıyor hem de müdahale süresini uzatıyordu. Bölgede artan nüfusla birlikte eski ve yetersiz kalan hatlarda yaşanan arızalar daha sık hale gelirken, hatların özel mülkiyetlerden geçmesi nedeniyle müdahale süreçleri uzuyor ve su kesintileri daha uzun sürüyordu. Bu durum, özellikle yüksek kotta bulunan bölgelere su ulaştırılmasında zaman zaman aksamalara yol açıyordu. Sorunların giderilmesi amacıyla başlatılan çalışmalar kapsamında, bin metrelik hattın yenilenmesiyle arızalar ortadan kaldırılarak suyun mahalle genelinde daha düzenli ve sürdürülebilir şekilde ulaştırılması sağlanacak.
-
ihalar drone bitki koruma
-
muğla tarım uygulamaları
-
zirai mücadele drone
-
çeltik buğday mısır ilaçlama
-
zeytin pamuk bitki sağlığı
Bakmadan Geçme