Menteşe'de hem piknik yaptılar hem yarıştılar
Eğitim öğretim yılının sonuna yaklaşılmasıyla birlikte Muğla'nın Menteşe ilçesinde öğrenciler, öğretmenler ve veliler geleneksel sezon sonu pikniğinde buluştu. Menteşe Atatürk İlkokulu tarafından düzenlenen etkinlikte katılımcılar hem doyasıya eğlendi hem de yılın yorgunluğunu birlikte attı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da kum zambaklarıyla ünlü SARÇED Plajı'nda yangın tatbikatı yapıldı
Fethiye’de tekstil atölyesinden geniş üretim ağı: Kurumlara ve okullara özel kıyafet üretimi
Fethiyespor Taraftarlar Derneği'nden Yönetime Sert Çağrı:
Özel güvenlik görevlileri Muğla Emniyet Müdürü Karadeniz’i ziyaret etti
Bodrum'da motosiklet kazası güvenlik kamerasına yansıdı
‘Keşanlı Ali Destanı’ Fethiye Kültür Merkezi’nde sahnelendi