Menteşe'de hem piknik yaptılar hem yarıştılar

Eğitim öğretim yılının sonuna yaklaşılmasıyla birlikte Muğla'nın Menteşe ilçesinde öğrenciler, öğretmenler ve veliler geleneksel sezon sonu pikniğinde buluştu. Menteşe Atatürk İlkokulu tarafından düzenlenen etkinlikte katılımcılar hem doyasıya eğlendi hem de yılın yorgunluğunu birlikte attı.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!