Menteşe'de haftanın 5 günü sıcak çorba ikramı
Valide Cami Koruma ve Yaşatma Derneği Menteşe Temsilciliği, haftanın beş günü sabah 08.00-10.00 arasında ücretsiz çorba ikram ederek ihtiyaç sahiplerine ve bölge halkına destek oluyor. Dernek Başkanı Mehmet Emin Orman, 'Amacımız Muğla'da hayır kültürünü yaşatmak ve insanları kaynaştırmak' dedi.
Orman, geçmişte mahalle camilerinde vatandaşların suçtan uzak durması ve dayanışmanın artması için ikram odalarının bulunduğunu, sadaka taşlarının insanları birbirine yaklaştıran önemli değerler olduğunu hatırlatarak, "Biz de bu kültürü yaşatmak için böyle bir adım attık. İhtiyacı olan ya da olmayan herkese kapımız açık. İnşallah daha da güzelleşerek devam edecek. Başka camilerde, başka yerlerde de yapılmasını temenni ediyoruz. Birbirimize muhalif olmak yerine kaynaşacağız, hayra vesile olur inşallah"
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret