Menteşe'de GSB Gençlik kış kulübü kapanış programı coşkuyla gerçekleştirildi
Menteşe Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Uluslararası Gençlik Merkezi tarafından yürütülen GSB Gençlik Kış Kulübü programı, düzenlenen kapanış etkinliğiyle sona erdi. Gençlerin yoğun katılım gösterdiği program, renkli görüntülere sahne oldu.
Programın devamında düzenlenen sanat atölyeleri, sportif oyunlar ve çeşitli etkinliklerle gençlerin sosyal, kültürel ve fiziksel gelişimlerine katkı sağlandı. Etkinlikler süresince gençler, yeteneklerini sergileme imkânı bulurken aynı zamanda ekip çalışması, paylaşma ve dayanışma ruhunu da deneyimledi. GSB Gençlik Kış Kulübü boyunca gençlerin serbest zamanlarını verimli değerlendirmeleri, sosyal sorumluluk bilinci kazanmaları ve farklı alanlarda kendilerini geliştirmeleri hedeflendi.
-
Menteşe
-
Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü
-
Uluslararası Gençlik Merkezi
-
Gençlik Kış Kulübü
-
kapanış programı
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret