Menteşe'de atıklar sanata dönüşüyor
Menteşe Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Uluslararası Gençlik Merkezi, sürdürülebilir bir gelecek için örnek bir projeye imza attı. COP31 İklim Zirvesi hazırlık süreci kapsamında düzenlenen etkinliklerde gençler, hem teorik eğitim aldı hem de atıkların sanata dönüşme yolculuğuna tanıklık etti.
Menteşe Uluslararası Gençlik Merkezi yetkilileri, iklim kriziyle mücadelede gençlerin öncü rol oynamasından duydukları memnuniyeti dile getirerek, benzer projelerin artarak devam edeceğini vurguladı. Etkinliğe katılan gönüllü gençler ise çevreye duyarlı projelerde yer almanın kendileri için büyük bir motivasyon kaynağı olduğunu belirterek, tüm akranlarını bu değişimin bir parçası olmaya davet etti.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı