Menteşe Belediyesi yağmur suyu hasadı ile aylık 300 ton su tasarrufu sağlanıyor
Menteşe Belediyesi, çevresel sürdürülebilirliğe yönelik önemli bir projeyi daha hayata geçirdi. Temizlik İşleri Müdürlüğüne ait araçlar, gerekli filtreleme işleminden geçen yağmur suyuyla yıkanıyor.
Bu sayede hem su tüketimi azaltılıyor hem de çevre dostu bir faaliyet yürütülüyor.
Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras, uygulama hakkında yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: "Türkiye’nin yıllık ortalama yağış miktarı en yüksek illerinden biri olan Muğla’da yağmur suyunun değerlendirilmesi, su kaynaklarının korunması açısından büyük önem taşıyor.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret