Menteşe Belediyesi'nden Muharrem Ayı'nda Aşure ikramı

Menteşe Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Kurşunlu Camii Meydanı'nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Geleneksel hale gelen etkinlikte, vatandaşlara birlik ve beraberliğin simgesi olan aşure dağıtıldı.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!