Menteşe Belediyesi'nden çimento fabrikası için şeffaflık ve ortak akıl toplantısı
Menteşe Belediyesi tarafından Bayır Deştin'de kurulması planlanan çimento fabrikası süreci ile ilgili geniş katılımlı teknik bir toplantı düzenlendi.
Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal’ın başkanlık ettiği, İskender Alper Kültür Merkezindeki toplantıya, il genelindeki çevre grupları ve çevre platformlarının sözcüleri, TMMOB bileşeni meslek odalarının temsilcileri, Muğla Barosu Çevre Komisyonu üyeleri, Muğla Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı ile Çevre Yönetim ve İklim Değişikliği Şube Müdürlüğü yetkilileri, Belediye Meclis Üyeleri ve Kent Konseyi yönetimi katıldı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da okullarda son hafta etkinliği düzenleniyor
Muğla’da 26 bin 653 yabancı ikamet ediyor
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
Muğla Büyükşehir, Muğla’nın ulaşım altyapısını güçlendiriyor
Güncel altın fiyatları: 24 Haziran 2026 gram altın ne kadar oldu?