Menteşe Belediyesi işletmesi 'Bi'Balık' açıldı
Menteşe Belediyesi tarafından 'Menteşe'de balık yemeyen kalmasın' sloganıyla hizmete sunulan 'Bi'Balık' açıldı. Sosyal belediyecilik anlayışının yeni bir örneği olan proje, Menteşelilerden büyük ilgi gördü.
“İhtiyaç sahipleri ücretsiz faydalanacak”
Başkan Köksal, "Bi’ Balık lokantamızı açmamızın amacı da sağlıklı, lezzetli ve taze deniz ürünlerini herkesin ulaşabileceği uygun fiyatlarla sunabilmek. Herkes gelsin buradan faydalansın istiyoruz. Durumu iyi olmayan vatandaşlarımız ücretsiz bir şekilde yararlanacak. Aşevimizin yanında Bi’ balık da ikinci bir durak oldu. Emeği geçenlere ve bu güzel günü bizimle paylaştığınız için her birinize ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum. Afiyet olsun" İfadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı
Muğla'da iki kamyonetin çarpıştığı kazada 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı
Fethiye Hava Durumu 25 Haziran 2026: Sıcaklık Yükseliyor
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor