Menteşe Belediyesi işletmesi 'Bi'Balık' açıldı

Menteşe Belediyesi tarafından 'Menteşe'de balık yemeyen kalmasın' sloganıyla hizmete sunulan 'Bi'Balık' açıldı. Sosyal belediyecilik anlayışının yeni bir örneği olan proje, Menteşelilerden büyük ilgi gördü.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!