Menteşe Anadolu Lisesi'nden Masa Tenisinde Türkiye üçüncülüğü
Menteşe Anadolu Lisesi, okul sporlarında önemli bir başarıya imza attı.
Beden eğitimi öğretmen Ümit Çolakoğlu, "Bu turnuvaya iyi hazırlandık, 3 yıldır katılıyoruz. Zorlu maçlar oynadık. Çocuklarımız elinden gelenin fazlasını yaptı. Muğla'nın adını ve okulumuzu en iyi şekilde temsil ettik" dedi.
Menteşe Anadolu Lisesi Müdürü Mehmet Akif Ağır, "Masa tenisi olarak 3 yıl devam eden başarımızı Türkiye üçüncülüğü ile taçlandıran ve Muğla'mızı gururla temsil eden sporcularımızı kutluyorum" dedi.
-
Menteşe Anadolu Lisesi
-
okul sporları
-
Gençler Masa Tenisi Türkiye Şampiyonası
-
Ali Eren Ulusakarya
-
Metehan Zabir
-
Ufuk Deniz
-
Yiğit Yeniaydın
-
masa tenisi takımı
-
Türkiye üçüncüsü
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı