Menteşe Anadolu Lisesi'nde 3. Geleneksel Veda Yürüyüşü gerçekleşti
Muğla'nın Menteşe ilçesinde Menteşe Anadolu Lisesi tarafından bu yıl 3'üncüsü düzenlenen 'Veda Yürüyüşü', mezun öğrencilerin katılımıyla gerçekleştirildi.
Yürüyüşün ardından öğrenciler, Muğla’nın Cumhuriyet Meydanı’nda bir araya gelerek çelenk bıraktı. Program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla devam etti.
Törende konuşan Menteşe Anadolu Lisesi Müdür Yardımcısı Nerdem Özcan, mezun olan öğrencilerin Atatürk ilke ve inkılaplarının yılmaz bekçileri olarak yetiştiğini belirtti.
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı