Mehmet Şimşek, 'Neden Zengin Değiliz'
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Washington'da düzenlenen Brookings Enstitüsü etkinliğinde Türk ekonomisine dair önemli açıklamalarda bulundu. Şimşek, ülkenin enflasyon hedeflerine, yatırım potansiyeline ve uluslararası ilişkilere ilişkin görüşlerini paylaştı.
“Neden Zengin Değiliz?”
Bakan Şimşek, Türkiye'nin zenginlik seviyesi ile ilgili yaptığı değerlendirmede, "Peki, neden bazı gelişmiş ekonomiler kadar zengin değiliz? Çünkü hala katma değer zincirinde yukarı çıkamadık" ifadelerini kullandı. Türkiye'nin güçlü bir üretim kültürüne sahip olduğunu belirten Bakan, bu noktada yapısal reformlara hız kazandırmaları gerektiğini vurguladı. "Orta yüksek ve yüksek katma değerli ürünler üretmek için bu konuyu üzerinde çalışmalıyız" dedi.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül