MEAH'tan masa tenisinde çifte başarı
Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından bu yıl üçüncüsü düzenlenen Kamu Spor Oyunları, heyecan dolu mücadelelere sahne oldu. Sağlık çalışanlarının sporla buluştuğu organizasyonun Masa Tenisi branşında, Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi takımları büyük bir başarıya imza atarak çifte gurur yaşattı.
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi yönetimi, müsabakalarda hastaneyi temsil eden tüm sporcuları yürekten tebrik ederek, "Sağlık hizmetlerindeki başarımızın yanı sıra, spor alanında da bu denli önemli dereceler elde etmek bizleri gururlandırıyor. Sporcularımızı tebrik ediyor, birinci olan kadın takımımıza Manisa'da düzenlenecek olan bölge finallerinde de üstün başarılar diliyoruz" ifadelerine yer verildi.
-
muğla eğitim araştırma hastanesi
-
kamu spor oyunları
-
masa tenisi
-
kadın takımı şampiyon
-
sağlık çalışanları spor
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı