MEAH'ta yönetim ekibi, iftarda çalışanlarla bir araya geldi
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Yatağan Ek Hizmet Binası'nda düzenlenen iftar programlarında, Başhekim Prof. Dr. Turhan Togan, hastane yönetim ekibi, sağlık çalışanları ve hasta yakınları bir araya geldi.
Başhekim Prof. Dr. Turhan Togan, programda yaptığı konuşmada, "Her zaman, her şartlarda özveriyle görev yapan, toplumun sağlığı için gece gündüz emek veren tüm sağlık çalışanlarımıza teşekkür ediyoruz. Böylesi manevi bir atmosferde hep birlikte bu anı paylaştık. Emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Menteşe Belediye Tiyatrosu'na ensemble ödülü
Fethiye Hisarönü Pazarı’nda bu hafta hangi ürün kaç lira?
Tatil Planlarınızı Ertelemeyin En Güncel Uçak Bileti Kampanya
Muğla Teknopark’tan genç kaşiflere yarım milyon liralık destek
Fethiye’de üreticilere uyarı: Sıcaklıklar bitki hastalıklarını tetikliyor
MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı