MEAH'ta yoğun bakım yatak kapasitesi artırıldı
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi (MEAH), yoğun bakım hizmetlerinde kapasite artışına giderek sağlık hizmetlerinin kalitesini ve erişilebilirliğini artırmaya devam ediyor. Menteşe Kaymakamı Mehmet Eriş, Adalet ve Kalkınma Partisi İl Başkanı Haluk Laçin ve İl Sağlık Müdürü Dr. Eriş Başaran Akça'nın katılımıyla hastane acil servis alanında 2. Seviye, 6 yataklı yeni bir erişkin yoğun bakım ünitesi hizmete açıldı.
Yoğun bakım kapasitesindeki bu artışla birlikte, kritik hastaların il içinde tedavi edilmesi sağlanarak sağlık hizmetlerine daha hızlı ve etkin bir şekilde erişim sağlanması amaçlanıyor. Muğla halkının sağlık ihtiyaçlarına daha kapsamlı yanıt verebilmek adına yapılan bu yatırım, bölgedeki sağlık altyapısının güçlendirilmesi açısından önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor