MEAH'ta 'Görmenize sarı nokta koymayın' etkinliği düzenlendi
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde, sarı nokta hastalığına dikkat çekmek amacıyla farkındalık etkinliği düzenlendi.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Tıp Fakültesi 1. sınıf öğrencileri tarafından Sosyal Sorumluluk Projesi kapsamında gerçekleştirilen etkinlikte, Göz Hastalıkları Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Dr. Öğr. Üyesi Berke Temel öncülüğünde vatandaşlara sarı nokta hastalığı hakkında bilgilendirme yapıldı. "Görmenize Sarı Nokta Koymayın" sloganıyla gerçekleştirilen etkinlikte, hastane giriş arenasında katılımcılara Amsler Grid (kareli kağıt) testi uygulandı.
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı