MEAH'ta bayramlaşma heyecanı
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi personeli, Ramazan Bayramı dolayısıyla düzenlenen geleneksel bayramlaşma programında bir araya geldi. Başhekim Prof. Dr. Ethem Acar, sağlık çalışanlarının bayramını kutlayarak özverili çalışmaları için teşekkür etti.
Programda konuşan Hastane Başhekimi Prof. Dr. Ethem Acar, sağlık çalışanlarının bayramını tebrik ederek şu ifadeleri kullandı: “Hastanemizde görev yapan tüm çalışma arkadaşlarımın mübarek Ramazan Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum. Vatandaşlarımıza sağlık hizmeti sunmak için her türlü fedakarlığı gösteren, bayram tatili gözetmeksizin görev başında olan tüm personelimize özverili çalışmalarından dolayı teşekkürlerimi sunuyorum” Başhekim Prof. Dr. Ethem Acar ve hastane yönetiminin personel ile tek tek bayramlaşmasının ardından program, karşılıklı iyi dileklerin temenni edilmesiyle sona erdi. Bayram boyunca hastanede sunulan hizmetlerin aksamaması adına gerekli tüm planlamaların yapıldığı da belirtildi.
-
muğla eğitim ve araştırma hastanesi
-
ramazan bayramı
-
sağlık çalışanları
-
başhekim ethem acar
-
hastane personeli
Bakmadan Geçme