MEAH'ta başarılı organ nakli Çatak hayata tutundu
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi (MEAH) bir hastayı daha organ nakliyle sağlığına kavuştururken, 47 yaşındaki diyaliz hastası Figen Çatak gerçekleştirilen böbrek nakli ile yeni bir yaşama adım attı.
"Beni sağlığıma kavuşturan herkese minnettarım"
Başarılı operasyon sonrası sağlığına kavuşan Figen Çatak organ bağışı sayesinde yeniden hayata tutunduğunu belirterek duygularını şu sözlerle dile getirdi: "Bağış yapan kişinin ailesine çok teşekkür ederim. Onların acısını hafifletemem ama beni bir evlatları olarak görmelerini isterim. Doktorlarımıza, hemşirelerimize ve nakil sürecinde emeği geçen herkese minnettarım. Bana ikinci bir hayat verdikleri için çok teşekkür ederim."
Bakmadan Geçme
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti