MEAH'ta 2024 yılı sağlıkta kalite değerlendirmesi tamamlandı
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde, 2024 yılı Sağlıkta Kalite Değerlendirmesi kapsamında denetim faaliyetleri gerçekleştirildi. Denetim, Sağlık Bakanlığı'nın 'Yerinde Değerlendirme Programı' çerçevesinde planlanarak, hastanedeki sağlık tesislerinin kalite standardına uygun değerlendirilmesi yapıldı.
Denetim süreci, Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi başhekimlik toplantı salonunda açılış toplantısıyla başladı. Açılışta, denetim süreci hakkında bilgilendirmenin yapıldığı, hastanenin mevcut sağlık hizmetleri yapısı, süreç yönetimi ve kalite dağılımının dağılımı hakkında görüş alışverişi yapıldı. Başhekimlik ve kalite biriminin de yoğun katılım gösterdiği toplantı, denetim sürecinin başarılı bir şekilde geleceğe yönelik önemli bir reklamı oldu.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı