MEAH, 'Bebek Dostu Hastane' unvanını koruyor
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Sağlık Bakanlığı tarafından gerçekleştirilen denetimler sonrası 'Bebek Dostu Hastane' unvanını korumaya hak kazandı.
Hastane, 2019 yılında aldığı 'Bebek Dostu Hastane' unvanını sürdürebilmek için kapsamlı bir emzirme politikası uyguluyor. Bu politika çerçevesinde hastaneye başvuran gebe ve annelere, tıbbi zorunluluklar dışında bebeklerine ilk 6 ay yalnızca anne sütü verilmesi ve emzirmenin 2 yaş ve ötesine kadar sürdürülmesi konusunda eğitimler veriliyor. Bu yaklaşımla annelerin bilinçli bir emzirme dönemi geçirmesi sağlanıyor.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı