Marmaris yıllar sonra Avusturyalı emeklilere yeniden kavuştu
Dünyanın ve Türkiye'nin en gözde turizm kentlerinden biri olan Muğla'nın Marmaris ilçesi, 2025 turizm sezonuna, Avusturyalı emekli turist kafileleriyle giriş yaptı. Bahar aylarında doğa, tarih ve kültür odaklı seyahatleri tercih eden Avusturyalı emekliler, dört hafta boyunca ilçede ağırlanacak.
“1994'te başlayan program Marmaris'e kalite kazandırıyor”
Avusturyalı grupların tatil bilinci yüksek, çevreye duyarlı ve kültürel katılıma açık bir profil çizdiğini belirten Aygün, 1990'da kurulan ve 1994'te Marmaris'te uygulanmaya başlanan bu programın bölgeye değer kattığını kaydederek, "Bu misafir profilinin bölgemizdeki davranışları, talepleri ve tatil alışkanlıkları Marmaris'in turizm kalitesine ciddi katkı sağlayacak. Esnaf ve yeme-içme sektörü açısından da bu bilinçli turist profili büyük önem taşıyor" ifadelerine yer verdi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’