Marmaris turizmi sezona dolulukla veda ediyor
Dünyanın ve ülkemizin gözde turizm kentlerinden olan Muğla'nın Marmaris ilçesinde yerli ve yabancı turistlerin ağırlanmasına devam ediliyor. Mart ayında başlayan turist canlılığının Kasım ayının ortasına kadar süreceği belirtilirken, turizmciler de yeni pazarlar için çalışmalara devam ediyor.
Marmaris'in yalnızca deniz, kum ve güneşten ibaret olmadığını vurgulayan Aygün, "Ticaret Odası antik şehirler ve tarihi alanlarımızla ilgili ciddi çalışmalar yürütüyor. Belediyemiz festivallerle tanıtımı destekliyor. Biz de konaklama sektörü temsilcileri olarak bu sürecin içindeyiz" dedi. Turizmi 12 aya yayma çalışmalarına da değinen Aygün, "Şu an yaklaşık 8 aylık bir turizm sezonumuz var. GETOB olarak 9 aya çıkarmak için çalışıyoruz. 12 ay turizm de mümkün ancak bu süreç 5-10 yıl içinde gerçekleşebilir" diye konuştu.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret