Marmaris Ticaret Odası Başkanı Ayhan: 'Bu güzelliğe sahip çıkalım'
Marmaris Ticaret Odası Başkanı Mutlu Ayhan, son günlerde sosyal medyada Marmaris'e yönelik artan olumsuz içerik paylaşımlarına tepki gösterdi. İlçenin turizm kimliğini zedeleyen bu içeriklerin kamuoyunda oluşturduğu algıyı dikkatle ve üzüntüyle takip ettiklerini belirten Ayhan, 'Marmaris'e haksızlık yapılıyor, bu güzelliğe sahip çıkalım' dedi.
Marmaris'in ücretsiz plajları, kaliteli hizmeti ve farklı bütçelere hitap eden işletmeleriyle öne çıktığını belirten Ayhan, "Servis ücreti ya da kuver almayan, en güzel yemekleri sunan işletmelerimiz var. Dünyanın en güzel denizi burada, en güzel eğlence ve en temiz doğa burada. Marmaris bir bütündür ve bu güzelliğe sahip çıkmak hepimizin sorumluluğu" diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’