Marmaris'te sapanla tohum topu attılar

Muğla'nın Marmaris ilçesinde büyük orman yangınlarının ardından doğayı yeniden canlandırmak için yürütülen çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Marmaris Ağaçlandırma ve Doğa Koruma Derneği Başkanı ve aynı zamanda İçmeler Mahalle Muhtarı Ali Demirtaş, örnek bir projeye daha imza attı.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!