Marmaris'te 'Orman Benim' Projesi Kapsamında Çevre Etkinliği Düzenlendi
Muğla geneline olduğu gibi Marmaris'te de yaklaşan yangın sezonu öncesinde 'Orman Benim' projesi kapsamında çevre etkinliği yapıldı.
Öğrenciler, ormancılar ve orman şefleri el ele vererek doğayı temizlerken, alanlardan cam şişeler, yemek artıkları, kartonlar, peçeteler ve çeşitli atıklar çıkarıldı. Toplanan çöpler arasında özellikle yangına sebebiyet verebilecek materyallerin bulunması dikkat çekti. Etkinliğe, Marmaris Orman İşletme Müdürü Gökhan Şahin, Marmaris Milli Parklar Müdürü Halil Şahin, BAKUT Arama Kurtarma ve AFAD destek ekibi, Şehit Ahmet Benler İlkokulu öğrencileri, Orman İşletme şefleri ve ormancıları katılım sağladı.
-
marmaris çevre etkinliği
-
orman temizliği
-
orman yangını farkındalığı
-
kazım koyuncu hatıra ormanı
-
miniklerle doğa
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’