Marmaris'te masa tenisi turnuvaları devam ediyor
Marmaris Kaymakamlığı himayesinde yürütülen 'Hepimiz İçin Bağımsız Gelecek' projesi dahilinde 24 Şubat itibari ile ilçedeki ortaokullarda masa tenisi turnuvaları düzenleniyor. Gençleri sporla buluşturmayı ve bağımlılıkla mücadelede farkındalık oluşturmayı amaçlayan turnuvalar, 28 Şubat'a kadar devam edecek.
Etkinliklere Kaymakam Nurullah Kaya, Marmaris Cumhuriyet Başsavcısı Fatmagül Yörük, İlçe Jandarma Komutanı Binbaşı Berker Dongul, Marmaris Milli Parklar Şube Müdürü Mesut Gümüş ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Serap Aksel, Bozburun Jandarma Karakol Komutanı Hamza Sürücü, İlçe Emniyet Müdür Vekili Dursun Turan, İlçe Tarım ve Orman Müdürü Nejmettin Kaya katılarak projeye destek verdi.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı