Marmaris'te masa tenisi turnuvaları devam ediyor
Marmaris Kaymakamlığı himayesinde yürütülen 'Hepimiz İçin Bağımsız Gelecek' projesi dahilinde 24 Şubat itibari ile ilçedeki ortaokullarda masa tenisi turnuvaları düzenleniyor. Gençleri sporla buluşturmayı ve bağımlılıkla mücadelede farkındalık oluşturmayı amaçlayan turnuvalar, 28 Şubat'a kadar devam edecek.
Marmaris Kaymakamlığı, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü ile Yeşilay Muğla iş birliğiyle hayata geçirilen proje kapsamında, 21 ortaokulda masa tenisi turnuvaları gerçekleştiriliyor. Beş gün sürecek etkinliklerde öğrenciler hem rekabetin hem de sporun birleştirici gücünün keyfini çıkarırken, bağımlılıkla mücadele konusunda rehberlik faaliyetlerine de katılıyor.
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor