Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
SEAMAR Projesi kapsamında hayata geçirilen Genç İklim Elçileri Programı ile gençler, iklim değişikliği ve deniz ekosistemleri konusunda bilinçlenirken Marmaris'in çevresel geleceğine yön verecek çalışmalara aktif olarak katılacak.
Sürdürülebilir bir gençlik ağı oluşturmayı hedefleyen program, yalnızca tek seferlik bir etkinlik olarak değil, proje süresine yayılan kapsamlı bir katılım süreci olarak tasarlandı. İlk oturumun ardından saha gözlemleri, çevre ve iklim temalı atölyeler, mentorluk çalışmaları ve gençlerin kendi projelerini geliştirebilecekleri uygulamalar gerçekleştirilecek.
Gençlerin görüş ve önerilerinin proje faaliyetlerine katkı sağlamasının hedeflendiği programla Marmaris’te çevre ve iklim alanında aktif rol üstlenen, yerel sorunlara çözüm üreten ve karar alma süreçlerine katılan bir gençlik ağı oluşturulması amaçladıklarını ifade eden Marmaris Belediye Başkanı Acar Ünlü, katılımcı gençlere teşekkür ederek başarılar diledi.
Bakmadan Geçme