Marmaris'te düzenlenen masa tenisi turnuvasında 4 bin 500 öğrenci mücadele etti
Muğla'nın Marmaris ilçesinde bağımlılıkla mücadelede farkındalık oluşturmak için düzenlenen masa tenisi turnuvasına 4 bin 500 öğrenci katıldı.
Kızlar ve erkekler kategorilerinde düzenlenen turnuvada, her okulun şampiyonlarına ödülleri verilmeye başlandı.
Gölenye Mahallesi'ndeki İçmeler İnayet Coşkun Kodak/Kamil Acarer Ortaokulu masa tenisi turnuvası birincisi kızlarda Esmey Yumrukçu, erkeklerde Emre Ceylan ödüllerini Muğla Valisi İdris Akbıyık'tan aldı.
Bakmadan Geçme
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı