Marmaris'te dostluk kazandı
Marmaris'te düzenlenen Bölgesel Amatör Lig (BAL) 7. Grup 1. hafta karşılaşmasında Marmaris Belediyespor, 1923 Afyonkarahisarspor'u Marmaris Şehir Stadı'nda konuk ederken, 0-0 sonuçlanan müsabakada kazanan dostluk oldu.
Mücadeleyi Kaymakam Nurullah Kaya ve protokol üyeleri tribünden takip etti. Maç öncesinde her iki takıma da başarılar dileyen Kaymakam Kaya, geçmişte Afyonkarahisar’da vali yardımcısı olarak görev yaptığı dönemde yakından tanıdığı kentin temsilcisinin Marmaris’e konuk olmasından duyduğu memnuniyeti ifade etti. Büyük çekişmeye sahne olan karşılaşma 0-0 eşitlikle sonuçlandı. Tribünlerde dostluk ve centilmenlik ön plana çıkarken, taraftarlar takımlarına büyük destek verdi.
-
Marmaris
-
Bölgesel Amatör Lig
-
7 Grup
-
1 hafta
-
Marmaris Belediyespor
-
1923 Afyonkarahisarspor
-
dostluk
-
Kaymakam Nurullah Kaya
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’