Marmaris'te deprem sonrası sahaya çıkan ekipler incelemelerini sürdürüyor
Muğla'nın Marmaris'te dün gece saat 02.17'de meydana gelen depremin hemen ardından, AFAD koordinesinde yaklaşık 230 personel sahaya çıkarak ilçe genelinde tarama çalışmalarına başladı. İlk belirlemelere göre Marmaris'te yıkılan ya da risk oluşturan herhangi bir yapının olmadığı tespit edildi.
Depremin ardından Marmaris Kaymakamlığı binasında, Kaymakam Nurullah Kaya başkanlığında bir kriz toplantısı düzenlendi. Toplantıya AFAD, Kızılay, İlçe Jandarma Komutanlığı, İlçe Emniyet Müdürlüğü, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü’nün yanı sıra ilçede faaliyet gösteren arama-kurtarma STK’ları da katıldı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor