Marmaris'te baba oğulun çilek mesaisi
Muğla'nın Marmaris ilçesinde yaşayan emekli ziraat teknisyeni Kerim Öztürk, ailesiyle birlikte kurduğu çilek bahçesinde hem üretim yapıyor hem de emeklilik hayalini gerçeğe dönüştürüyor.
Çilek sezonu aylarca sürüyor
İklim şartlarının uygun olması sayesinde çileğin uzun süre ürün verdiğini belirten Kerim Öztürk; "Bir yandan meyvesini topluyoruz, bir yandan çiçek açıyor. İçinden yeni çıkanlar oluyor. Bunlar da büyüyüp çiçek açacak. Yani sezon üç-dört ay boyunca devam ediyor. Çilek sezonu Ağustos ayına kadar azalarak sürüyor" dedi. Bahçeye gelen ziyaretçilerin dalından çilek topladığını belirten Öztürk, "Buraya gelenler oluyor. Çilek topluyor, yiyip içip sohbet ediyoruz. Güzel vakit geçiriyoruz. Rahatlıkla yiyebilirler, önce sağlık" diye konuştu.
-
Muğla
-
Marmaris
-
ailesiyle birlikte kurduğu çilek bahçesinde
-
hem üretiyor
-
hem emeklilik hayalini gerçekleştiriyor
-
çilek
-
çilek üretimi
Bakmadan Geçme