Marmaris'te 9 günde 3 bin 250 ton atık toplandı
Kurban Bayramı tatili boyunca Marmaris Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri yoğun bir çalışma yürüttü. 7 gün 24 saat esasına göre görev yapan ekipler, 9 günlük tatil süresince yaklaşık 3 bin 250 ton atık toplayarak kentin temizliği için aralıksız mesai yaptı.
Çalışmaları değerlendiren Marmaris Belediye Başkanı Acar Ünlü, bayram süresince ilçede önemli bir sorun yaşanmadığını belirterek; "Ekiplerimiz vatandaşlarımızın ve misafirlerimizin rahat bir bayram geçirmesi için büyük bir özveriyle çalıştı. 9 günlük bayram tatili boyunca tüm birimlerimizle sahadaydık. Yaşanabilecek olumsuzluklara anında müdahale etmek için yoğun çaba gösterdik. Marmaris’in temizliği ve düzeni için emek veren tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum" dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı