Marmaris'te 47 yaşındaki adam kaza yapmadan duramıyor
Muğla'nın Marmaris ilçesinde yaşayan ve defalarca geçirdiği kazaların ardından 'kedi canlı' lakabı ile anılan 47 yaşındaki adam, geçtiğimiz günlerde geçirdiği talihsiz bir kaza sonucu yeniden hastaneye kaldırıldı. Doğa yürüyüşü sırasında ayağının kayması sonucu bacağını kıran adam, ambulansla Marmaris Devlet Hastanesi'ne getirildi. 7 Ocak'ta meydana gelen olayın ardından ameliyata alınan adamın tedavisi hastanede devam ediyor.
Yaşadığı duruma artık alıştığını dile getiren Övet, "Artık 'varmış' diyorum, 'yazılmış' diyorum. Bu acıyı, bu zaman kaybını da yaşayacakmışım demek ki. Annem çok kızgın, 'Senin yüzünden hastanenin her yerini öğrendim' diyor. Yakınlarım da 'yine olmadı' diyor. Ben de 'olsaydı sevinirdiniz' diye takılıyorum" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de sevgiye ‘Evet’: İşitme engelli genç çift hayatlarını birleştirdi
Marmaris'te orman şehitleri dualarla anıldı
Muğla’daki yatırımlar ele alındı
Fethiye’de 26.06.2026’da nikah yağmuru: 43 çift aynı günde evlendi
Fethiyespor’dan Merhum Timur Fidan İçin Lokma Hayrı
Muğla, Antalya, Isparta ve Burdur'da öğrenciler karnelerini aldı