Marmaris'te 19 Mayıs Gençlik Meydanı yeni yıl heyecanı yaşatıyor
Marmaris Belediyesi tarafından 19 Mayıs Gençlik Meydanı'nda kurulan Yeni Yıl Panayırı ve akşamları gerçekleştirilen etkinlikler 7'de 70'e herkese yeni yıl heyecanı yaşatıyor.
Özellikle Marmaris lezzetlerinin satılmasından ve bölgeye ait markaların stant açmasından memnuniyeti dile getiren vatandaşlar; meydanın girişine kurulan 2025 yazısı, ışıklı hediye paketi figürü ve Marmaris’in simgesi ‘martı’ logolu fotoğraf çekme alanında anı ölümsüzleştirmek için sık sık fotoğraf çektiriyor.
Bakmadan Geçme
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti