Marmaris Orman İşletme Müdürlüğü'nden Ultra Trail Maratonu'nda tohum atma etkinliği
Marmaris'te düzenlenen Ultra Trail Maratonu kapsamında, Marmaris Orman İşletme Müdürlüğü tarafından anlamlı bir farkındalık etkinliği gerçekleştirildi. Güzergah üzerinde daha önce yapılan çalışmaların yeterli verim göstermediği alanlara, koşucular tarafından tohum dağıtımı yapıldı.
Maraton parkurlarına Orman işletme müdürlüğü stantları da açarak yarışmacılara tohum keseleri dağıtan ekipler etkinliğin amacının, doğaya duyarlılığı artırmak ve yarışın sadece bir spor faaliyeti olmanın ötesine geçmesini sağlamak olduğu ifade ettiler. Yetkililer, "Bir sonraki Marmaris Ultra'da çimlenen fidanların yanında koşmaları hedefimiz" diyerek projenin gelecek yıllara taşınacağını belirtti.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor