Marmaris Orhaniye ve Osmaniye Mahallelerinin su sorunu çözüldü
Muğla Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MUSKİ) Genel Müdürlüğü, içme suyu sorunu yaşayan bölgelerin bu problemlerini tek tek gideriyor. Bu kapsamda 1. Etap çalışmalarıyla 6 bölgeye ilave su sağlanan Marmaris Bozburun Yarımadasında Orhaniye ve Osmaniye mahallelerini kapsayan 2. Etap çalışmaları da tamamlandı.
Projenin devamı niteliğindeki 2. Etap çalışmalarıyla ise Orhaniye ve Osmaniye mahallelerinin içme suyu sorunu da ortadan kaldırıldı. 1 Eylül 2025 tarihinde başlatılan çalışmalar kapsamında; Osmaniye-Orhaniye, Osmaniye-Camiyanı, Bayır-Çiftlik ve Bozburun mevkilerinde planlanan 20 bin 500 metrelik içme suyu hattı imalatı tamamlandı. Uzun yıllardır bölgede yaşanan tuzlu su, basınç ve kesinti sorunlarına kalıcı çözüm sağlanırken, Orhaniye ve Keçibükü mahallelerine kazandırılan 8 içme suyu deposu sayesinde gelecekteki nüfus artışı da dikkate alınarak su arzı karşılanabilecek.
Bakmadan Geçme