- Haberler
- Güncel
- Marmara ve Karadeniz Gazeteciler Federasyon Başkanları 'Ege'nin Enleri' Törenine Katıldı
Marmara ve Karadeniz Gazeteciler Federasyon Başkanları 'Ege'nin Enleri' Törenine Katıldı
Ege Gazeteciler Federasyonu'nun 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü kapsamında düzenlediği 'Ege'nin Enleri' ödül töreni, Muğla'da yoğun katılımla gerçekleştirildi. Törenin ardından Marmara Gazeteciler Federasyonu Başkanı, Bilecik Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı ve Basın İlan Kurumu Yönetim Kurulu Üyesi Mehmet Ergün ile Karadeniz Gazeteciler Federasyonu Başkanı ve Basın İlan Kurumu Genel Kurul Üyesi Erdoğan Erişen açıklamalarda bulundu.
Marmara Gazeteciler Federasyonu Başkanı Mehmet Ergün yaptığı açıklamada, Muğla’da düzenlenen organizasyonda bulunmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “Ödül alan valilerimizi, belediye başkanlarımızı, kaymakamlarımızı, iş dünyasının başarılı temsilcilerini ve basının değerli mensuplarını tebrik ediyorum. Federasyonumuz adına çok güzel bir etkinlik oldu. Ev sahipliği yapan Cem Kaytan başta olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
-
ege nin enleri ödülleri
-
10 ocak çalışan gazeteciler günü
-
ege gazeteciler federasyonu
-
muğla ödül töreni
-
basın emekçileri
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor