Kural belli 'Kirleten temizler'
İnegöl Belediyesi'nin daha önce defalarca gündeme getirdiği çevre kirliliği uyarılarına kulak asmayan gençler, yine temizlik yapmak zorunda kaldı. Yedikleri çekirdeklerin ve içeceklerin çöplerini temizleyen gençlere kabahatler kanunu kapsamında cezai işlem de uygulandı.
Alanda oluşan ciddi seviyedeki kirliliğe zabıta ekipleri anında müdahale etti. Zabıta personeli çevre kirliliğine sebebiyet veren gençleri tespit etti. Oluşan çevre kirliliğini gidermek için gençlere süpürge ve kürek verilerek kirlettikleri yer temizletildi. Yere atılan çöpler toplatıldı. Ardından çevre kirliliğine sebebiyet veren kişilere kabahatler kanunu kapsamında idari para cezası da uygulandı. Ayrıca yapılan davranışın doğru olmadığı hatırlatılarak, çevre temizliği konusunda daha hassas olmaları uyarısı yapıldı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı