- Haberler
- Kültür Sanat
- 'Kuantum Etkiler' sergisi Fethiye'de sanatseverlerle buluştu
'Kuantum Etkiler' sergisi Fethiye'de sanatseverlerle buluştu
Çağdaş sanatçı Netice Kozak'ın 'Kuantum Etkiler' adlı mekan yerleştirme sergisi, Fethiye Kaymakamlığı binasında açıldı. Fethiye'de gerçekleştirilen ilk mekan yerleştirme sergisi olma özelliğini taşıyan sergi 2 Mart tarihine kadar ziyaret edilebilecek.
Çağdaş sanatçı Netice Kozak’ın “Kuantum Etkiler” adlı mekan yerleştirme sergisi, Fethiye Kaymakamlığı binasında sanatseverlerin beğenisine sunuldu. Serginin açılışı, Fethiye Kaymakamı Fatih Akkaya tarafından gerçekleştirildi. Sergi açılışına İlçe Milli Eğitim Müdürü Faruk Kaya, Belediye Başkan Yardımcısı Oğuz Bolelli ile çok sayıda sanatsever katıldı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’