- Haberler
- Kültür Sanat
- 'Kuantum Etkiler' sergisi Fethiye'de sanatseverlerle buluştu
'Kuantum Etkiler' sergisi Fethiye'de sanatseverlerle buluştu
Çağdaş sanatçı Netice Kozak'ın 'Kuantum Etkiler' adlı mekan yerleştirme sergisi, Fethiye Kaymakamlığı binasında açıldı. Fethiye'de gerçekleştirilen ilk mekan yerleştirme sergisi olma özelliğini taşıyan sergi 2 Mart tarihine kadar ziyaret edilebilecek.
Çağdaş sanatçı Netice Kozak’ın “Kuantum Etkiler” adlı mekan yerleştirme sergisi, Fethiye Kaymakamlığı binasında sanatseverlerin beğenisine sunuldu. Serginin açılışı, Fethiye Kaymakamı Fatih Akkaya tarafından gerçekleştirildi. Sergi açılışına İlçe Milli Eğitim Müdürü Faruk Kaya, Belediye Başkan Yardımcısı Oğuz Bolelli ile çok sayıda sanatsever katıldı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
Muğla Büyükşehir, Muğla’nın ulaşım altyapısını güçlendiriyor
Güncel altın fiyatları: 24 Haziran 2026 gram altın ne kadar oldu?
Köyceğiz’de Güvenlik Bölümü öğrencilerinden atışlarda tam isabet
Yatağan-Milas Karayolu'nda trafik kazası:2 yaralı