Köyceğiz Yangı İlkokulu öğrencileri 10 ülkeyle iletişim kurdu
Muğla'nın Köyceğiz ilçesi Yangı İlkokulu öğrencileri 10 ülkenin öğrencileri ile çevre projesi için bir araya geldi.
Toplantı boyunca öğrenciler uluslararası iş birliği içinde çeşitli dijital ve etkileşimli etkinliklere katıldı. Yapay zekâ destekli araçlar ve farklı teknolojik uygulamalar kullanılarak hazırlanan etkinliklerde öğrenciler birlikte görevler tamamladı. Ayrıca Google araçları kullanılarak düzenlenen eğlenceli oyunlarla öğrenciler hem öğrendi hem de keyifli vakit geçirdi. Bu etkinlik sayesinde öğrenciler farklı ülkelerden akranlarıyla iletişim kurma fırsatı bulurken; çevre sorunları, sürdürülebilir yaşam ve doğayı koruma konularında farkındalıklarını artırdı. Proje kapsamında önümüzdeki süreçte öğrenciler doğa keşif etkinlikleri yapacak, çalışmalarını dijital platformlarda paylaşacak ve "Eko-Kahramanların Gezegen İçin İpuçları" adlı ortak bir e-kitap ile dijital sergi hazırlayacak. Uluslararası iş birliği ile yürütülen proje, öğrencilerin hem çevre bilincini geliştirmeyi hem de dijital, sosyal ve takım çalışması becerilerini güçlendirmeyi hedefliyor.
-
Muğla
-
Köyceğiz
-
Yangı İlkokulu öğrencileri
-
10 ülkenin öğrencileri ile
-
çevre projesinde bir araya geldi
Bakmadan Geçme