Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla'nın Köyceğiz ilçesi Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet programı düzenlendi.
Mezuniyet töreninde öğrencilere seslenen Yüksekokul Müdürü Doç. Dr. Hatice Ulusoy "Sevgili öğrencilerimiz iyi ki yolunuz Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'ndan geçti. İyi ki sizi tanıdık. Hepiniz bizim için çok önemli ve özelsiniz. Gönlünüzün güzelliği kadar ömrünüzün de uzun ve hayırlı olmasını temenni ederim. Her şey gönlünüzce olsun. Köyceğiz Meslek Yüksekokulu, bundan sonra da sizin okulunuz ve yuvanız olmaya devam edecek. Hepinizi üniversitemizin gönül elçileri olarak memleketin her köşesine gönderiyoruz. Sizleri gönülden tebrik ediyor, yaşamınızın yeni dönemine iyi dilekler ve sevgiyle uğurluyoruz. Allaha Emanet olun. Yolunuz ve bahtınız açık olsun" diyerek mezun olan öğrencilere yeni yaşamlarında başarılar diledi.
Bakmadan Geçme