Köyceğiz Kaymakamlığı himayesinde sünnet şöleni
Köyceğiz Kaymakamlığı himayesinde 'Geleceğe Sağlıklı Adımlar Sünnet Şöleni' düzenlendi. Sünnet şölenine Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, Muğla Milletvekili Kadem Mete, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Turhan Kaçar, Köyceğiz Kaymakamı Mert Kumcu ve Köyceğiz Belediye Başkanı Ali Erdoğan katıldı.
Köyceğiz Kazancı mesire alanında düzenlenen törende sünnet olan 22 çocuk çeşitli gösteri ve aktivitelerle doyasıya eğlendi. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından 2025 yılının ‘Aile Yılı’ olarak ilan edildiğini vurgulayan Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, "Aile yılı kapsamında yapılan bu organizasyonun hazırlanmasında emeği geçenlere teşekkür ediyorum. İnşallah evlatlarımızın damatlıklarını görmek de nasip olur" dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor