Köyceğiz'deki Satranç Turnuvası tamamlandı
Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Satranç Turnuvası, Köyceğiz İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Çok Amaçlı Salonu'nda sporcular ve sporcu ailelerinin katılımıyla düzenlendi.
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında Köyceğiz İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, Muğla ve Köyceğiz GSİM, Muğla Satranç İl ve Köyceğiz İlçe Temsilciliğinin organize ettiği turnuvaya dört farklı yaş kategorisinde; Köyceğiz, Ortaca, Dalaman, Fethiye, Marmaris ve Muğla merkezden 62 sporcu katıldı. Köyceğiz 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Satranç Turnuvası ödül töreni ile tamamlandı. Törene İlçe Milli Eğitim Müdürü Kerem Karahan katılarak dereceye giren sporculara kupa ve madalyalarını verdi.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret