Köyceğiz'de yürüyüş yapmanın faydalarına dikkat çekildi
Muğla'nın Köyceğiz İlçesinde Atatürk Ortaokulu tarafından Dünya Yürüyüş Günü etkinlikleri çerçevesinde, 'Sağlık için Harekete Geç' sloganıyla öğretmen ve öğrencilerin katıldığı bir yürüyüş gerçekleştirildi.
Köyceğiz Kulak Mesire alanında kısa bir dinlenme molası verildi. Yürüyüş yapmanın sağlık üzerindeki faydalarına dikkat çekildi. Dünya Yürüyüş Günü çerçevesinde düzenlenen etkinliğin amacının, sağlıklı yaşam ve hareketli bir hayatın önemine dikkat çekmek olduğu ifade edildi. Etkinliğe katılan öğretmen ve öğrencilere teşekkür edilerek, sağlık için yürüyüşün önemli olduğu belirtildi.
Bakmadan Geçme
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti