Köyceğiz'de yanan alanlarda ilk fidanlar 11 Kasım'da toprakla buluşacak
Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde yaşanan yangın felaketinin ardından, ekipler bölgeyi yeniden ağaçlandırmak için hızla çalışmalara başladı. Yanan alanların tekrar ormana kavuşması amacıyla bölgede hummalı bir çalışma yürütülüyor.
Sahada temizlik ve hazırlık başladı
Yeniden ağaçlandırma sürecinin ilk adımı olarak, yanan ağaçların alandan çıkartılması için ekipler tarafından damgalama ve kesim çalışmaları başlatıldı. Bu temizlik çalışması, toprağın yeni fidanları kabul etmesi ve sağlıklı bir şekilde büyümesini sağlaması için büyük önem taşıyor.
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı