Köyceğiz'de üretim planlama ve destekleme toplantıları devam ediyor
Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından çiftçilere üretim planlama ve destekleme toplantıları gerçekleştiriliyor.
Köyceğiz İlçe Tarım ve Orman Müdürü Eşref Arslan Zaferler Mahallesi’nde, diğer teknik personellerle Döğüşbelen ve Hamitköy Mahallesi’nde üreticilerle beraberdi.
Köyceğiz İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, “2024-2025 üretim sezonuyla başlayan 3 Yıllık Bitkisel Üretim Planlaması ve 2025-2026-2027 üretim yıllarını kapsayan desteklerimiz çiftçilerimize ve üreticilerimize hayırlı olsun" ifadeleri yer aldı.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret